توپی تنه دوچرخه مدل بلبرینگی A

1114043

محصول جدید

این محصول در انبار موجود نیست

130,000 تومان

مقدار تخفیف

تعدادتخفیف
5 97,000 تومان

مشخصات

جنسفولادی
ابعاد12x4x4 سانتی متر
اقلام همراه2 عدد پیچ مخصوص
وزن330 گرم
سایر توضیحاتبلبرینگی

اطلاعات بیشتر

توپی تنه دوچرخه (یا توپی وسط) بخشی از دوچرخه است که بین دو پدال قرار می‌گیرد و به فریم دوچرخه متصل می‌شود. توپی تنه نقشی حیاتی در عملکرد دوچرخه دارد و باید به درستی انتخاب و نصب شود تا کارایی دوچرخه حفظ شود.

بررسی تخصصی توپی تنه دوچرخه مدل بلبرینگی A

توپی تنه (توپی وسط) بلبرینگی نوعی از توپی تنه دوچرخه است که در آن از بلبرینگ‌ها برای چرخش محور میل‌لنگ استفاده می‌شود. بلبرینگ‌ها درون توپی تنه قرار می‌گیرند و با کاهش اصطکاک، حرکت نرمی را برای پدال‌ها فراهم می‌کنند. این نوع توپی تنه به دلیل کارایی بالا و نیاز کمتر به نگهداری، در بسیاری از دوچرخه‌ها استفاده می‌شود. بلبرینگ‌های مورد استفاده در این توپی‌ها معمولاً در برابر سایش مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند.

ابعاد توپی تنه دوچرخه مدل بلبرینگی A 1114043

مزایا:

  • بلبرینگ‌ها: باعث می‌شوند که محور به نرمی بچرخد و اصطکاک کمتری وجود داشته باشد، که این موضوع به بهبود عملکرد دوچرخه کمک می‌کند. استفاده از بلبرینگ‌های با کیفیت سبب عمر طولانی‌تر این توپی شده و نیاز به نگهداری کمتری دارند.

تطابق با قطعات دیگر:

توپی تنه باید با قطعات دیگر دوچرخه مانند طبق قامه، فریم، و زنجیر به درستی سازگار باشد تا عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. این توپی تنه مربعی می‌باشد و با طبق قامه‌ با محور چهارگوش سازگار می‌باشد.

نوع محور گردش توپی تنه مدل بلبرینگی 1114043

همچنین کالایی مشابه از برند مارال نیز در فروشگاه موجود است، در صورت تمایل به خرید  توپی تنه دوچرخه مارال مدل بلبرینگی - 119mm میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری:

توپی تنه دوچرخه مدل بلبرینگی A با طراحی بهینه و بلبرینگ‌های با کیفیت، انتخابی ایده‌آل برای دوچرخه‌های مدرن است. این توپی با کاهش اصطکاک و افزایش عمر طولانی، به بهبود عملکرد دوچرخه و کاهش نیاز به نگهداری کمک می‌کند. بنابراین، با توجه به این ویژگی‌ها، این توپی به خوبی نیازهای دوچرخه‌سواران را برآورده کرده و انتخابی مناسب برای کاربران است، ولی در صورتیکه شما قصد خرید یک قطعه حرفه‌ای تر با کیفیت بسیار خوبی از برند شیمانو را دارید میتوانید توپی تنه دوچرخه شیمانو مدل بلبرینگی Shimano BB-UN300 68UH LL123 را خریداری کنید.