اطلاعات

محصولات ویژه

محصولات جدید

9 نکته مهم برای دوچرخه‌سواری در پاییز

پاییز زمان مناسبی برای دوچرخه سواری است. با این حال ، هوای سردتر و مرطوب تر و کاهش زمان روشن بودن هوا می تواند چالش هایی به وجود آورد. یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد مناسب بودن دوچرخه برای مسیر شماست. چه بخواهید برای لذت بردن از هوای دلپذیر پاییزی و شاخ و برگ درختان استفاده کنید و چه بخواهید از دوچرخه‌سواری خود لذت ببرید ، نکاتی که در این مقاله گفته می‌شود دوچرخه‌سواری شما را ایمن تر و دلپذیرتر می کند.


 1. دیده شوید 

با کاهش نور روز و افزایش هوای مه آلود و مرطوب ، اطمینان حاصل کنید که دیگران در جاده می توانند شما را ببینند. موارد موثر شامل چراغ های دوچرخه ، لباس های انعکاسی و راه راه های بازتابنده در دوچرخه شماست.

‌‌

 2. مراقب نقاط لغزنده زمین باشید 

خطرات لغزش در پاییز زیاد است ، بنابراین هوشیاری مهم است. برگهای خیس ، گودال ها و حتی یخ همگی می توانند سطوح نرم و صاف ایجاد کنند. اگر نمی توانید چنین نقطه ای را هدایت کنید ، برای حفظ کنترل دوچرخه خود احتیاط کنید.

 3. چند لایه بپوشید 

گرم نگه داشتن خود حیاتی است. هوای پاییز می تواند به سرعت تغییر کند ، بنابراین پوشیدن لایه ها بهترین راه برای راحت ماندن در طول روز است.

 4- خشک بمانید 

یک روز پاییزی می تواند خوب شروع شود و سپس ناگهانی بارانی شود. با داشتن تجهیزات ضد آب مناسب برای خود و لوازم و وسایل خود آماده انواع هوا باشید. کت و کلاه همه از مواد ضد آب هستند. استفاده از گلگیرهای مناسب نیز بسیار موثر است.

 5. کیت تعمیر همراه داشته باشید 

همراه داشتن پمپ و کیت تعمیرات اساسی ایده خوبی در طول سال است. در پاییز ، انبوهی از برگها یا گودال ها می توانند اشیا تیز را پنهان کنند و احتمال سوراخ شدن چرخ‌ها را افزایش دهند. یک بسته ابزار خوب به همراه داشته باشید و مطمئن شوید که نحوه استفاده از وسایل موجود در آن را می دانید.

 6. ترمز ها را بررسی کنید

اگر دوچرخه شما دارای ترمزهای رینگ است ، سوار شدن در زیر باران می تواند باعث شود آب و گل جاده جلوی لنت های ترمز را بگیرد. اگر در ابتدا احساس می کنید ترمز نمی‌گیرد ،آنها را چند بار پشت سر هم بگیرید و رها کنید تا آب و گل از آن خارج شود.

 7. لاستیک ها را بررسی کنید 

سردتر شدن هوا ، می تواند بر فشار لاستیک دوچرخه تأثیر بگذارد. قبل از حرکت میزان باد چرخ‌ها را چک کنید.

 8. مسیر خود را مشخص کنید 

با کاهش نور روز ، مهم است که زمان حرکت خود را تعیین کنید تا بتوانید قبل از تاریکی هوا برگردید. در حالت ایده آل ، شما باید یک مسیر آشنا را دنبال کنید. گودال ها و برگ ها می توانند چاله ها و موانع دیگر را بپوشانند. بسته به نوع دوچرخه ای که دارید ممکن است از جاده های آسفالته خودداری کنید. با این حال ، برخی از بهترین دوچرخه ها برای سالمندان دارای سیستم تنه راحت هستند و در انواع زمین ها عملکرد خوبی دارند.

 9. دستکش بپوشید 

دستان خود را گرم نگه داشتن فقط مسئله راحتی نیست. برای اینکه بتوانید دوچرخه خود را کنترل کنید ، باید دستانتان کاملاً کاربردی باشد. به دنبال دستکش ضدآب باشید که از شما در برابر سرما نیز محافظت کند.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*