اطلاعات

محصولات جدید

نحوه صحیح تنظیم کلاه ایمنی کودکان                                 

                           

- یک کلاه ایمنی باید صاف بر روی سر قرار گیرد و پیشانی کودک را بدون ایجاد مانع در دید او ، بپوشاند. به اندازه عرض یک تا دو انگشت (بزرگسال) را بین ابروهای کودک و پایین کلاه ایمنی فاصله بگذارید.

- سگک را در قسمت پایه کلاه ایمنی تنظیم کنید. باید به اندازه کافی محکم باشد که کلاه ایمنی هنگام خم شدن کودک نیفتد، اما به اندازه کافی گشاد باشد که به سر کودک فشار وارد نکند.

- همزمان با کلاه ایمنی ازکلاه دیگری استفاده نکنید.

- در تمام سفرها - حتی مسافرت های کوتاه - باید از کلاه ایمنی استفاده شود.


 مرحله 1  اندازه

کلاه ایمنی را حتما در اندازه مناسب خریداری کنید. اطمینان حاصل کنید که کلاه ایمنی کاملاً متناسب است. در حالی که بالای سر شما صاف نشسته است.

 مرحله 2  موقعیت

کلاه ایمنی باید روی پیشانی کودک شما پایین بنشیند. فقط باید یک یا دو عرض انگشت بالای ابرو فاصله باشد. کودک شما باید بتواند به سمت بالا نگاه کند و لبه جلوی کلاه ایمنی دوچرخه شما را روی سر خود ببیند.

 مرحله 3  نوارهای کناری

تسمه های سمت چپ و راست باید "Y" تشکیل دهند و درست زیر گوش کودک قرار بگیرند. در صورت برداشتن کلاه ایمنی از سر ، ممکن است تنظیم تسمه های جانبی راحت تر باشد. نوار لاستیکی کوچک را تا جایی که ممکن است به تسمه های کناری نزدیک کنید تا از لغزش جلوگیری کند.

 مرحله 4  بند چانه (سگک)

بند چانه را ببندید. بند چانه را سفت و محکم کنید تا کاملاً محکم باشد. بیش از یک انگشت نباید بتواند در زیر بند قرار بگیرد.

 مرحله 5  بررسی نهایی

 آیا کلاه ایمنی مناسب است؟  دهانتان را کاملاً باز کنید! کلاه ایمنی باید روی سر پایین بکشد. اگر اینگونه نیست ، به مرحله 4 مراجعه کنید و نوار چانه را دوباره تنظیم کنید.

 آیا کلاه ایمنی در وضعیت مناسبی روی پیشانی قرار دارد؟  هنگام نگاه کردن به بالا ، باید بتوانید جلوی درب کلاه ایمنی را ببینید. اگر نمی توانید آن را ببینید ، بندهای جانبی را باز کنید و سفت کنید ، نوار چانه را دوباره محکم کنید و دوباره آزمایش کنید.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*