اطلاعات

محصولات جدید

بهترین چراغ های دوچرخه برای دوچرخه سواری ایمن حتی در شب

 باورش شاید مشکل باشد، اما چراغ های دوچرخه احتمالاً یکی از مهمترین مواردی ست که می توانید درست پس از خرید دوچرخه خریداری کنید. در واقع، نباید حتی بدون  چراغ دوچرخه در جاده باشید. 

از طرف دیگر، به شما امکان می دهد در یک محیط تاریک، چه در شهر و چه در یک منطقه روستایی، درست ببینید.

 در وهله دوم، و مسلما مهم ترین آن، این امکان را می‌دهد تا افراد دیگر در جاده شما را ببینند. فقط با داشتن چراغ جلو و عقب مانند این محصول می توانید از یک تصادف سخت و مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. بنابراین، با توجه به این نکات، بیایید نگاهی به برخی از مواردی که به طور بالقوه ممکن است زندگی شما را نجات دهند، بیاندازیم.

 

چراغ های جلو

چراغ های جلو، از چراغ‌های اصلی دوچرخه هستند.این چراغ ها در قسمت جلوی دوچرخه شما، در جایی از فرمان قرار می‌گیرند. نور این چراغ، مینیموم مقدار نور لازم را تهیه میکند. بقیه‌ی چراغ های دوچرخه را چراغ های ایمنی عمومی می‌نامند.

برای مشاهده نمونه هایی از این محصول اینجا کلیک کنید.

 

چراغ های عقب

چراغ های عقب احتمالاً یکی از مهمترین چراغ های ایمنی شما هستند زیرا به هر راننده احتمالی پشت سر شما می گوید که شما از نظر فیزیکی وجود دارید! و آنها باید احتیاط کنند تا به شما برخورد نکنند. پس اگر فکر می کنید چراغ جلو کافی است، اشتباه می کنید. هچنین بسیار متعجب خواهید شد از اینکه وقتی در ماشین رانندگی می‌کنید، چه مقدار کمی نور از چراغ های جلوی وسیله‌ی نقلیه دیگر دریافت میکنید.

برای مشاهده نمونه هایی از این محصول اینجا کلیک کنید.

 

Frame lights

Frame lights اصطلاحا چراغ هایی هستند که در مکان های مختلف دوچرخه شما قرار می گیرند و بسیار می توانند به دید دقیق‌تر شما و دیده شدن شما توسط رانندگان دیگر کمک کنند. حتی برای نشان دادن چرخش ها هم استفاده میشوند.

 

چراغ های کلاه ایمنی

چراغ های کلاه ایمنی چراغ هایی هستند که روی کلاه ایمنی دوچرخه سواری قرار می گیرند و می توانند به صورت رو به جلو یا عقب باشند. بنابراین در اصل یک مجموعه اضافی از چراغ های جلو و عقب دوچرخه عمل میکنند. 

 

چراغ های قابل شارژی یا باتری خور؟

بیشتر چراغ های مدرن مجهز به باتری های قابل شارژ هستند ، اگرچه تعداد کمی از آنها از این باتری ها استفاده نمی کنند. در حالی که باتری های یکبار مصرف بسیار عالی هستند ، زیرا اگر در شرایط اضطراری تمام شود می توانید آنها را تعویض کنید ، هزینه آن جمع می شود و برای محیط زیست خوب نیست.

از طرف دیگر ، بیشتر باتری های قابل شارژ در چراغ های دوچرخه می توانند حدود 3-4 ساعت دوام بیاورند و اگر نگران هستید ، می توانید همیشه یک پاوربانک یا یک مجموعه اضافی از چراغ را برای شارژ مجدد آنها حمل کنید. در این صورت ، شما همیشه می توانید یک چراغ دوچرخه با باتری های یکبار مصرف به عنوان چراغ اضطراری حمل کنید و می توانید باتری ها را جایگزین کنید تا زمانی که به ایمنی برسید.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*